Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и срещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    може и да не и стига налягането на бензина. вземи смени релето на помпата или направо и подай 12 волта от акумулатора.
    Това беше първото, дето направих вчера.
    Ама що не си сложих стария регулатор от 1.4.!?
    Ония поне си го вдигай колкото искаш.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • Ами мисля,че и на мен от там ми идва целия проблем -от тъпото реле...Когато дам колнтакт при студен двигател,го чакам да се щтракне и да пусне помпата сигурно по 2 минути...ще взема и аз да го сменя...а също и да понадуя и аз налягането на бензина малко...
      Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

      Comment


      • Първоначално публикувано от Wiliams Покажи съобщение
        Ами мисля,че и на мен от там ми идва целия проблем -от тъпото реле...Когато дам колнтакт при студен двигател,го чакам да се щтракне и да пусне помпата сигурно по 2 минути...ще взема и аз да го сменя...а също и да понадуя и аз налягането на бензина малко...
        А горивен филтър сменил ли си? Ако не си е добре да тръгнеш от него.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • колегата Bobi_33 ,ми се струва ,че позна,ако има вода във филтара в тоя студ значи имаш поне една бучка лед дет си се джурка вътре-примерно ,оня ден на дизелката какви гадости вадих от филтара не е истина,ама го варих в топла вода и сичката гнус изтече хахахха да видя какво има вътре ,и после сложих нов.
          И един ултразвук или каквото там ги чисти на дюзите нема да е зле .

          какъв е извода: Карбуратори....... ,колега Bobi_33 не си ли съгласен ))))))
          Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
          Звукът може да бъде
          описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

          Comment


          • И карбураторите си имат лоши страни: миналия ден в най-големия студ, докато да качи бензин навсякъде и акомулатора замина.
            alfa romeo sprint 1984

            Comment


            • Проблема е открит!
              Търсих една стара тема" Най-тъпите аварии" , та да я продължа, ама не я открих.
              Накратко, според общото мнение, а и моето беше, че е липса на налягане в рейката и горе-долу сме прави, ама не съвсем.
              Седнах, отворих си един компот от праскови и започнах да гледам мръсно.
              Къде гледаме всички и къде не гледаме!
              Правилно!
              Не гледаме в цилиндъра.
              Измъкнах, прескъпия уред, дето не го използваме за нищо, свалих свещта и поогледах , шибания, неработещ цилиндър.
              Беше толкова чист и излъскан, че така не е бил сигурно и при монтажа в завода.
              Всички очаквахме запушена дюза, кофти рейка, филтър и тн. , но се оказа дюза, която не затваря.
              Просто бензина се е лял на воля в цилиндъра.От там и спада налягането,не пали и работи на 3 цилиндъра.
              Както казва един американски писател: " Никога не си ВЪОБГЪЗЯВАЙТЕ'!!
              Сега остава и да намеря време и да я сменя!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Проблема е открит!
                Търсих една стара тема" Най-тъпите аварии" , та да я продължа, ама не я открих.
                Накратко, според общото мнение, а и моето беше, че е липса на налягане в рейката и горе-долу сме прави, ама не съвсем.
                Седнах, отворих си един компот от праскови и започнах да гледам мръсно.
                Къде гледаме всички и къде не гледаме!
                Правилно!
                Не гледаме в цилиндъра.
                Измъкнах, прескъпия уред, дето не го използваме за нищо, свалих свещта и поогледах , шибания, неработещ цилиндър.
                Беше толкова чист и излъскан, че така не е бил сигурно и при монтажа в завода.
                Всички очаквахме запушена дюза, кофти рейка, филтър и тн. , но се оказа дюза, която не затваря.
                Просто бензина се е лял на воля в цилиндъра.От там и спада налягането,не пали и работи на 3 цилиндъра.
                Както казва един американски писател: " Никога не си ВЪОБГЪЗЯВАЙТЕ'!!
                Сега остава и да намеря време и да я сменя!
                Абе шматка, че като сваля дюзата, не забеляза ли че е промита, че е промит и порта за дюзата? Просто е пикаеща тая дюза, това е. Хвърляй я в боклука или я прегази с въртене на гуми, да не се подведеш утре, че имаш работеща дюза. Тия ебани дюзи много съм ги мъчил в работата, часове наред във ваната с ултразвук, симулатори и т.н. и т.н. и ефект нулев. Айде в кофата, 4 бр. дюзи от Туин Спарк или 33 16V (жълти, малко с по-голяма кубатура са от тия сините) и всичко е на шест. Ламбда сондата компенсира разликата в кубатурата и всичко си е ОК. Мотора пее (това на хладилника)

                ---------- Post added at 18:28 ---------- Previous post was at 18:25 ----------

                Първоначално публикувано от boris037 Покажи съобщение
                И карбураторите си имат лоши страни: миналия ден в най-големия студ, докато да качи бензин навсякъде и акомулатора замина.
                няма логика, може да ти изветрява бензина от карбовете. Случва се при скъсана гарнитурка между корпуса и капака на поплавъковата камера. А ако не изветрява бензина от карбуратора, дори и да не работи клапана на помпата, има достатъчно горива в поплавъковата камера, та през това време помпата да качи гориво.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                  Абе шматка, че като сваля дюзата, не забеляза ли че е промита
                  Ми за това съм шматка, бе!
                  Изобщо не очаквах такава простотия!
                  А дюзата ще я положа нежно на релсата, та влака да я пооформи подходящо!
                  Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 00:27.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                    няма логика, може да ти изветрява бензина от карбовете. Случва се при скъсана гарнитурка между корпуса и капака на поплавъковата камера. А ако не изветрява бензина от карбуратора, дори и да не работи клапана на помпата, има достатъчно горива в поплавъковата камера, та през това време помпата да качи гориво.

                    Аз не се уточних, колата не беше палена може би седмица и бензина найстина беше изветрял от поплавъковата камера. По карбураторите всичко си и е наред, мисля си че и гарнитурките на камерите са си здрави защото ако я оставя до 3-4 дена си държи бензина и не изветрява. Идеята ми беше, че ако е с електронно пълнене, което си работи, на второто завъртане в студа ще запали,ако колата не е палена седмица или две. Докато с карбураторите, я ще е изветрял, я клапата на бензиновата помпа ще пропуска и си иска въртене. А когато е студено, кара се на ниски обороти, с включени фарове, парно и още някой друг консуматив акомулатора и той се товари и старата кола си показва магариите
                    Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 00:28.
                    alfa romeo sprint 1984

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от boris037 Покажи съобщение
                      Аз не се уточних, колата не беше палена може би седмица и бензина найстина беше изветрял от поплавъковата камера. По карбураторите всичко си и е наред, мисля си че и гарнитурките на камерите са си здрави защото ако я оставя до 3-4 дена си държи бензина и не изветрява. Идеята ми беше, че ако е с електронно пълнене, което си работи, на второто завъртане в студа ще запали,ако колата не е палена седмица или две. Докато с карбураторите, я ще е изветрял, я клапата на бензиновата помпа ще пропуска и си иска въртене. А когато е студено, кара се на ниски обороти, с включени фарове, парно и още някой друг консуматив акомулатора и той се товари и старата кола си показва магариите
                      Сложи си електрическа!
                      Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 00:29.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • Имах гаден шум от кардана и то като сложа някой отзад. Това ме заблуждаваше и побъркваше, та търсих къде опира и деиствително стържеше по жолото на ръчната, но и това не оправи нещата.
                        Накрая се ядосах и го свалих. Шума изчезна и за главен заподозрян съм нарочил висящия лагер. Каретата изглеждат наред.
                        Въпроса е някой бърникал ли е по тоя лагер.
                        Как се сменява и какво се прави ми е ясно, но всяка информация от патиланци, за взаимозаменяемост и тънкости при модела са ми добре дошли!
                        За каретата също!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • незнам колега аз ония ден ядохме х.. с мойте лагери отзад,донесоха едни а като ги изкарахме моите нищо общо,ма нали е специална с АБС при мен излезе лагер главина която тука в БГ няма и за единия оригинален искат 250 евро-напълно откачени не виждам как я мислят и сложихме главини от някакъв фиат по 80 лева парчето заспа и утихна супер,то остана да дам 1000 лева за два лагера тея италианци много взеха да ме вбесяват,другото смешно ми беше за дебитомер-нов 800 и кусур евро!
                          Alfa 145 1.4 t.s

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
                            незнам колега аз ония ден ядохме х.. с мойте лагери отзад,донесоха едни а като ги изкарахме моите нищо общо,ма нали е специална с АБС при мен излезе лагер главина която тука в БГ няма и за единия оригинален искат 250 евро-напълно откачени не виждам как я мислят и сложихме главини от някакъв фиат по 80 лева парчето заспа и утихна супер,то остана да дам 1000 лева за два лагера тея италианци много взеха да ме вбесяват,другото смешно ми беше за дебитомер-нов 800 и кусур евро!

                            Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                            Comment


                            • Някой, ако има маншона за скоростния лост да свирка, че ми се отсвириха краката!
                              Или ако знае заместител!
                              Свалих от старата и докъде го сложа се скъса!
                              Баси и каръка!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                Някой, ако има маншона за скоростния лост да свирка, че ми се отсвириха краката!
                                Или ако знае заместител!
                                Свалих от старата и докъде го сложа се скъса!
                                Баси и каръка!
                                Кой, долния ли? Ако имаш предвид долния, аз навремето си слагах от Москвич Алеко с леки преработки. Отгоре си имаш декоративния кожен и всичко е ОК.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X